YENİLİKLER

* Spor yapıyoruz. 29 Eylül 2013

30 Nisan 2008

RAGE (Öfke)


Kurtadam karalaması : )

Uzun zamandır elime kalemi alıp şöyle keyfi birşeyler karalamamıştım : ) .. Kurtadam çizmeyi çok severim. Çok beğendiğim bir dövüş oyunu karekterinden etkilenerek (darkstalker) bir kurt adam çizdim.. Yapım aşamaları ile bloğumda paylaşıyorum.

Not: Kendime kritik, font seçimi üzerinde vakit harcamadım. Tipografi çok hassas bir konu : )

Oluşturma aşamaları:
Eskiz karakalem ve tükenmez kalem


Tarayıcıdan bilgisayar ortamına, path çizimi.


Kontür hatları boyandı


Ve renklendirme

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Her çizim ruh halinin dışavurumu gibidir, umarım bu kadar kızgın değilsindir...

Adsız dedi ki...

Genelde insanlar çok sevimlisin derler, çizdiklerin de hep sevimli oluyor derler : ) fotolarımdan sence o kadar kızgın bir tip gibimi görünüyorum :) ... Yorum için teşekkürler..