YENİLİKLER

* Spor yapıyoruz. 29 Eylül 2013

3 Eylül 2008

Denizzzz :)


İhlas Armutlu Tatil Köyü

Uzun zamandır denize gidemiyordum sonunda bu yazın son günü, günübirlik Armutlu'ya gidebilme fırsatım oldu.

* Arkadaşım Kadir ile sabah 9:00 Yenikapı'dan İTO deniz otobüsü ile 1 saat 15 dakikada ordaydık. Bursa sınırlarında çok güzel ve temiz bir kasaba Armutlu. Sanki Ormanı olan bir ada köyü gibi. Karşı manzara dümdüz dalgasız Marmara denizi maviliği, arkanız ise Bursa ormanlarının yeşilliği.
* Armutlu'dan İhlas plajına otobus ile (2 ytl) 5 dakikada varıyorsunuz. Plaj halka ücretsiz, yanısıra soyunma kabinleri, duş, tuvalet, şezlon gibi ihtiyaçlarınız içinde bir ödeme yapmıyorsunuz.
* Deniz suyu temiz ama biraz bulanık. Denizden paletlerim le saatlerce çıkmadım. Yüzme biliyorum bu sebeble uzun sure açıklarda yüzdüm. Açıklarda yalnız başınıza olmak keyifli. Açılırken sanki deniz içinde yürüyüşe çıkmışım gibi keyif alıyorum.
* Bu tesislerde hemen her ihtiyacınız düşünülmüş. Büyük bir alış veriş mağazası, üst katı kocaman mescid. Atv motorlar var tek kişi 20, çift kişi 30 ytl. Atv motorlar ile ormanlık alan güzargahında eski bir kuleye gezi yapabilirsiniz. Lunapark, tenis, basketbol sahaları, dalgıçlık, atari ve internet salonları, termal tesisler, keyifli su kaydırakların olduğu havuzlar, büyük marketler, fayton gezileri, tekne gezileri, deniz motorları vs.
* Tatilcilerin 5/4 ü muhafazakar bu yüzden tesettür mayolu ablaları denizde yüzerken görebilirsiniz. Normal mayolu bayanlarda var plajda.

Ben çok keyif aldım bundan sonra her yaz buraya gelmeyi düşünüyorum sizede tavsiye ederim.
:)


1 yorum:

Simarik Cadi dedi ki...

evet gercekten cok guzel sanırım günübirlik gittin bir kaç gün kalmani tavsiye ederim geceleri cok guzel oluyor sessiz sakin çok güzel bir yer...