YENİLİKLER

* Spor yapıyoruz. 29 Eylül 2013

26 Ekim 2009

Şiir: Tek Hece (aşk)



Tek Hece (aşk) 

Var mı beni içinizde tanıyan?
Yaşanmadan çözülmeyen sır benim
Kalmasa da şöhretimi duymayan.
Kimliğimi tarif etmek zor benim

Kimsesizim hısmım da yok hasmımda
Görünmezim cismim de yok resmimde
Dil üzmezim tek hece var ismimde
Barınağım gönül denen yer benim

Var mı beni içinizde tanıyan?
Yaşanmadan çözülmeyen sır benim
Kalmasa da şöhretimi duymayan
Kimliğimi tarif etmek zor benim
Zor benim zor benim

Bülbüm benim lisanımla ötüştü
Bir gül için can evinden tutuştu
Yüreğime toroslardan çığ düştü
Yangınımı söndümedi kar benim
Kar benim kar benim

Niceler sultandı kraldı şahtı
Benimle değişti talihi bahtı
Yerle bir eyledim tac ile tahtı
Akıl almaz hünerlerim var benim
Var benim var benim

Kamil iken cahil ettim alimi
Vahşi iken yahşi ettim zalimi
Yavuz iken Zebun ettim Selimi
Her oyunu bozan gizli zor benim
Zor benim zor benim

Aşk benim aşk benim
Aşk benim aşk benim

İlahimle Mevlana'yı döndürdüm
Yunusumla öfkeleri dindirdim
Günahımla çok ocaklar söndürdüm
Mevladanım hayır benim şer benim

Sevep bazı Leyla bazı Şirindi
Hatrım için yüce dağlar delindi
Bilek gücüm Ferhan ile bilindi
Kuvvet benim kudret benim fer benim

Yeryüzünde ben ürettim veremi
Lokman hekim bulamadım çaremi
Aslı için Kul eyledim Keremi
İbrahimin atıldığı kor benim
Kor benim kor benim

Sevep bazı Leyla bazı Şirindi
Hatrım için yüce dağlar delindi
Bilek gücüm Ferhan ile bilindi
Kuvvet benim kudret benim fer benim
Fer benim fer benim

İlahimle Mevlana'yı döndürdüm
Yunusumla öfkeleri dindirdim
Günahımla çok ocaklar söndürdüm
Mevladanım hayır benim şer benim
Şer benim şer benim

Kimsesizim hısmım da yok hasmımda
Görünmezim cismim de yok resmimde
Dil üzmezim tek hece var ismimde
Barınağım gönül denen yer benim
Yer benim yer benim

Aşk benim aşk benim
Aşk benim aşk benim
Benim adım AŞK

Cemal Safi

Hiç yorum yok: