YENİLİKLER

* Spor yapıyoruz. 29 Eylül 2013

8 Şubat 2010

Chibi monk

 
Resmin üzerine tıklayarak daha büyük ve net görebilirsiniz.
 
Chibi monk
Selam, yine uzun aradan sonra bir illüstrasyonumuz var. Bilenler bilir Digital Matte Painting oldukça zor ve sabır isteyen bir illüstrasyon renklendirme metodu. Çok uzun zaman önce bir çalışma yapmıştım ama kontürleri çaktırmadan gizlemiştim eğer onu saymassak bu benim ilk matte paint çalışmam. Olaya ısınana kadar iki gün uğraştım. İplerin detaylarına inmek sabır işiydi. Bunun için basit ama orjinal çizimde klasik bir karakter yaptım, bir chibi tarzı monk. Arka plan (mekan) yapmayı çok sevmiyor ve sıkıcı buluyorum, yani olan mekanları fotoğrafla çekebiliriz veya 3D ile görselliyebiliriz. Ben de çizimime uygun bir arkaplan fotoğraf buldum ve onu photoshop ile istediğim kıvama getirdim. Aşağıda arkaplanın orjinal halini görebilirsiniz.


Hiç yorum yok: