YENİLİKLER

* Spor yapıyoruz. 29 Eylül 2013

6 Eylül 2013

LİKYA TURU

KISA LİKYA TURU GEZİSİ:

Anı tur ile gezmeye alıştım, hem fiyatları uygun hem ekipleri güleryüzlü, ilgili ve işlerini iyi yapıyorlar. Ben onlarla iki tur programına katıldım ve tavsiye ederim, gayet memnunum.

Likya turunda işte güzargahlar;
DALYAN – İZTUZU PLAJI - 
ON İKİ ADALAR TEKNE TURU – YÜZME MOLALARI - FETHİYE - PATARA PLAJI – KAPUTAŞ PLAJI YÜZME MOLASI - KEKOVA TEKNE TURU - SAKLIKENT – BELCEKIZ KOYU – ÖLÜDENİZ

Tekne turları ile yüzme molaları harika. Normalde arkadaşlarla gitsek bu kadar yer gezemezdik artı bir çok tekne turu ile sığ koylara da yüzmek çok güzel. Akdeniz'de su çok tuzlu bu sebeple yüzmek çok kolay su sizi taşıyor ama yüzerken dalmak çok zor. Sular berrak ve alabildiğine çeşit çeşit boy boy balıklar var onlarla beraber yüzmek inanılmaz güzel. Bu sebeple yanınızda geniş açılı, şironkeli olan paletli bir yüzme takımı almanızı tavsiye ederim. Ama ben tembelim bir yerde takılmak istiyorum diyor ve Fethiye Ölüdeniz'e hiç gitmemişseniz bence yüzmek için mükemmel bir yer olan Ölüdeniz'e tatile gidin. Hem gürültü olmaması için akşam gürültü kanunu olan bir yer, hem dalgıçlık, yamaç paraşütü ve tekne turları için olanakları olan bir yer. Yüzmek için dünyaca ünlü olan bu plajı kaçırmayın. İç kısımda olan yüzme bölgesinde zengin balık çeşitleri ile birlikte keyifli ve dinlendirici bir deneyim yaşayacaksınızdır. Gezi o kadar dolu ki anlatmak uzun sürer ama size gezi programını verebilirim, aşağıda ki linkte bulabilirsiniz.

Bu programın detaylı bilgisi:
http://www.anitur.com.tr/turdetay.asp?Id=2827&TurTipi=1&Sayfa=TurHakkinda#fiyat

..

Hiç yorum yok: