YENİLİKLER

* Spor yapıyoruz. 29 Eylül 2013

29 Eylül 2013

ya Korece NOODLE ^^ yada Japonca RAMEN

Kendini animelerde, özellikle Naruto'da sevdiren Ramen, kore dizileriyle hayata Noodle olarak girmişti. Fanları tarafından özellikle sevilen bu Türkçesiyle erişte, lezzet olarak ta sevenlere ulaştı. Çin'de de çok yaygın günlük hayatta atıştırmalık olarak yenilen noodle artık HELAL damgasıyla Türkiye'de büyük marketlerde. Ürün Suudi Arabistan'ın ünlü bir markasıymış. Tanıtım videolarını izledim çok temiz bir üretim sunuluyor. Paket ürün fiyatı yalnızca 1 TL. Kap içinde satılanların fiyatını şu an bilmiyorum. Kap içinden ayrıca çatal ile geliyor. Size yalnız içine karışımlarınızla, sıcak su ilave etmek kalıyor. 5 dakika ardından servise hazır. Lezzeti ve kokusu kışkırtıcı. Makarnanın ardından kalan çorbasını içmekte ayrıca lezzetli. Satılan yerler; KİLER, Carrefour, METRO, DIASA, KİM, HAPPY CENTER marketleri. 

Zaman gazetesinde çıkan bir haberde japon NOODLE (hazır erişte) var  Ülker, ünlü bir japon noodle ürünü ile anlaşmış, ürünler sanırım haram et dikkati sebebiyle sebzeli olarak çıkarılıyor...
http://www.zaman.com.tr/ekonomi_ulker-japon-ortagiyla-eriste-satacak_2149232.html





Afiyet olsun - İTADAKİMASU ^_^


3 yorum:

fndk dedi ki...

aslında leader markasıyla karşılaştırıldığında hiç yenilecek bişi diil ama onu bulamayınca mecburen tükettiğim bişi oldu benim..gerçi ramenden soğudum bu marka yüzünden ama dizi yada anime izlerken aniden gelişen krizleri savuşturmada diğerleri değil ama beyaz ambalajlı olanı hiç fena sayılmaz.. :D

Cbox Studios dedi ki...

Teşekkürler.. Leader görürsem tadına bakarım ;) .. bu arada bloğundaki kediye bayıldım :)

fndk dedi ki...

real ve kipa marketlerinde vardı ama başka yerlerde var mı bilemiyorum.ben birçok yerde bulamadım çünkü..aa bide diğer markalara göre fiyatı azıcık tuzlu bilgin olsun..
ve teşekkürler..kedi diğer yazar arkadaşımın fikriydi ama yinede beğenmene sevindik.. ^o^