YENİLİKLER

* Spor yapıyoruz. 29 Eylül 2013

29 Eylül 2013

SPOR


İki haftadır spora başladım. Meslek icabı bilgisayar başında oturuyoruz gün boyu. Biraz göbek bağlayınca uzun zamandır düşündüğüm koşu bandını aldım. İlk önce spor salonunamı yazılsam diyordum sonra ona vereceğim ücreti aletlere vererek aileminde istifadesine sundum. Hem koşu sonrası terden bizar olmuş halde duş ihtiyacı olsun, kalabalık ortamda sıra bekleme, kalabalığın ter kokusu olsun, bana spor salonuna karşı antipati oluşturmuştu.

İki günde bir 7 hızında 20 dakika koşuyorum. Kitap koyma yerine tabletimi koyuyorum, online türkçe film izlelerden bir şeyler açarak koşuyorum. üzerindeki kablosu beraberinde gelen hoparlörler sesi arttırıyor. Koşu bitimi direk banyoya koşuyorum :) Spor için satın aldığım CLIMATE T-SHIRT terlemeden oluşan sıkıntıyı hafifletiyor. Aynı zamanda koşu ayakkabınızı kullanırken yine özel spor çorapları almanızı tavsiye ederim. Koşu bandı denince Voit akla gelen firmanın, yan satışı olan Dynamic ürünü. Yanında kondisyon bisikleti hediyeliydi. Fiyatı 700 TL. Firma geçen yıl TSE'den en iyi servis firması ödülü almış. Şimdilik mutfağımızda kullanıyoruz. İşimiz bitince kolayca katlıyoruz. Altında tekerlerler var ve hafif. Ürünü ailecek kullanıyoruz :)




KOŞU BANDI ÖZELLİKLERİ
Motor Gücü :
  2 HP AV
Taşıma Kapasitesi : 110kg
Gösterge Tipi : Mavi arka ışıklı geniş lcd ekran (Bluebacklight Lcd)
Gösterge Bilgileri : Hız, zaman, mesafe, nabız, kalori, body fat (vücut yağ oranı)
Hız : 1-12 km/saat
Yürüme Alanı : 42 cm * 122 cm
Eğim : 3 kademeli ayarlanabilen manuel eğim
Program Sayısı : 12 hazır program + 1 manuel program
Nabız Ölçme Sistemi : Elden nabız ölçer
Cihazın Kurulu Ebatları : 165 x70 x135mm
Cihazın katlanma Özelliği : Katlanabilir, tekerlekli, taşınabilir.
Cihazın katlanmış Ebatları  : 140*75*70 cm
Cihazın Ağırlığı : Net :60 kg Brüt :65 kg 
Zemin Sistemi : Double Deck Sistemi (Darbe emici özel çift katmanlı zemin)
Kısa Yol Tuşları : Tek Tuş Sistemi, tek tuşla 2,4,6,8,10 ve 12km hızlara ulaşabilirsiniz)
Kollarda hız artırıp-azaltma ve start-stop (başlatma durdurma) tuşları bulunmaktadır 
Amortisörlü yumuşak açılma sistemi bulunmaktadır. (EFS)
MP3 girişi ve hoparlörleri bulunmaktadır.
Kitap koymak için özel bölmesi bulunmaktadır
Kauçuk yastıklar sayesinde dizlere uygulanan darbeyi minimize eder.
Mode tuşu ile cihaza hedef değer girebilirsiniz (Yakmak istediğiniz kalori, yürümek istediğiniz mesafe, çalışmak istediğiniz süre) Hedefe ulaşıldığında cihaz otomatik olarak duracaktır.





Kondisyon bisikletini her gün, en az yarım saat kullanıyoruz. Ne terletiyor, ne yoruyor, ne de gürültü çıkarıyor. Üzerinde ne kadar süre kullandığınız, ne kadar kalori harcadığınız, kaç km sürdüğünüz gibi bazı bilgiler olan dijital gösterge var. Fotoda görüldüğü üzere tablette açılan dizi filmle bisiklet kullandığınızı dahi unutuyorsunuz :P Ne kadar faydalı bir alettir şimdilik bilmiyorum, ama kullanımı hiç sorun değil...




Ayrıca 5 kg lık iki Dumbell ve salon duvarına çevirerek sıkıştırdığım barfiks çubuğu ile kas çalışıyorum.



Hiç yorum yok: